25 augusti 2009

Återhämtning & lite blandat.

Jag fattar helt seriöst inte hur jag ska orka återhämta mig efter helgen.. jag är så trött fortfarande trots att jag sov tolv timmar i natt.
Jobba tre nätter en helg tar på krafterna.. speciellt om det är "hålligång" de tio timmar man är på jobbet.

I morgon är det jobbdags igen..två nätter tillsammans med Åsa.. känns bra att arbeta ihop då vi är samkörda i vårt jobb.


Jaja.. som tur är är jag ju ledig i helgen, då blir det slappa och lite annat. Ja.. just det på söndagen blir det fotboll i Göteborg, Elfsborg möter IFK.

Jag, Lars, Matilda & Lovisa ska åka på den matchen.


I dag har jag varit iväg på massa ärenden, tvättat lite, kört Matilda till Kinna så hon kunde hälsa på i den blomsteraffär som hon ska tillbringa alla torsdagar under hösten.

Nu har jag även varit ute en sväng med Robert och övningskört.. han är duktig trots att han kanske inte kört så mycket på ett bra tag.


Jag måste få ge lite blommor till min ex-svärmor Ulla-Britt

Denna är bara till dig Ulla-Britt.. för att du är som du är.

För att återgå till mig själv så är jag som sagt trött.. både kroppsligt och mentalt av någon anledning.

Känner hur irritationen tar över mellan varven och jag orkar inte vara den där jag är... jag är trött på att behöva plocka här & plocka där..fixa och trixa.

Jag vill ha tid för mig.. jag vill känna att jag inte måste ha ansvar för att allt ska funka.. igen.

Såå.. nu har jag fått gnälla av mig lite.. tror jag ska ta mig en mugg te och bara vara lite.. mysa i mitt pysselrum där jag faktiskt både har datorn & tv.. en skön slappesäng med massor av kuddar och dessutom så trivs jag bra här.. trots att det är barnkammartapet på väggarna..haha.

Jag önskar Alla en underbar fortsättning på tisdagskvällen och en underbar onsdag i morgon.

Kram