12 augusti 2009

Så här en onsdagsmorgon...

Livet går vidare trots allt som händer & sker men kanske med lite mer eftertanke.
Det är ett konstigt väder vi har..sol ena minuten och i nästa så forsar regnet ner *suck*
Nu är det dags för lite jobb igen.. två nätter..sedan händer det lite spännande framåt helgen.
Vi har bytt från familjehus till B&B..haha..Lovisa har haft sin kompis Christina här i två nätter och Matildas pojkvän Mattias har sovit här två nätter..full rulle och vilken tur att vi bor i ett större hus numera annars hade jag nog blivit tokig.
Det händer inte så mycket här just nu.. småplock och pill, lite här & lite där.
Lars försöker få ordning på våra låshus i innedörrarna och jag försöker lite förvirrat få ordning här inne...saknar inspiration just nu men..men den kommer väl tillbaka.
Nästa vecka börjar Matilda & Lovisa skolan igen..jisses vad denna sommaren gick fort!
Men..men vi får se fram emot resan vi ska göra i december.
Nu ska jag strax krypa ner i sängen igen så jag får lite mer sömn innan det är dags för nattjobbet.
Jag hoppas Ni alla får en underbar onsdag och att ni är rädda om Er.
Kram