29 augusti 2009

Carport & garage...

Här kommer lite bilder från vårt garage som skrapats, målats och fixats under sommaren.
Det är målat i Stockholmsvitt & svart.
Tyvärr var solen lite kinkig på första bilden men..men.
Porten bakom min bil har Lars byggt igen..den är isolerad från insidan och kan inte användas..det finns inget behov av att använda den heller.. så inne i garaget fick han istället upp stora rejäla hyllor.

Här är en bild på lampan som nu också har kommit upp..den ska lysa upp i carporten.

Carporten


Carporten sedd från utsidan.


Garaget med de svartmålade dörrarna..här är dörrarna till snickarboa & garaget.

I dag lördag ska snickaren Fredrik komma och fixa upp Roberts dörr.
Jag tror att Robert är ganska glad för att äntligen få sin dörr.
Annars ska det nog bli en lugn lördag tror jag.. Lovisa vill gå till badhuset, jag skulle vilja fixa till i tvättstugan mm.. vi får väl se vad som händer & sker i dag i Slottet.
Funderar på att städa av huset lite i dag med.. men får se om jag orkar och hittar inspiration till detta..haha.
I morgon bär det av till Göteborg iallafall.. då ska vi se matchen mellan IFK - Elfsborg!!!!
Jag önskar iallafall Alla en underbar lördag & var rädda om Er därute.
Kram