30 augusti 2009

Söndag!

Sitter i mitt pysselrum på andra våning med utsikt mot garaget... himlen spelar spratt hela tiden, allt från vita tussar, sol till mörka regntunga moln.
Jag har visst fått ett nytt skrivbord..haha. Matilda bestämde sig i går för att hon ville ha mitt gamla sminkbord i sitt rum istället..så nu har jag hennes svartvita gamla skrivbord.
Känns mycket bättre faktiskt eftersom jag nu kan sätta upp symaskinen också.
Tack hjärtat!
I går kväll hade vi mys.. jag satt vid datorn & lyssnade på "gamla" låtar samtidigt som jag smuttade på lite rött & några Lennart.
Lovisa låg i gästsängen jämte mig..hon hade sin dator på magen och tittade på någon film. Lars han mekade med sin Ford i garaget.. duktiga gubben..haha.
Skämt å sido så har han bytt bromsar fram och bytt ljuddämpare så nu går
Foooorrrrrden kanon igen.
Tilda var på fest med sina vänner Sandra & Frida..ja.. just det.. festen de gick på var hos min jobbarkompis Åsa's son visade det sig.
Kinnarumma är inte stort....
Robert han myste i sin grotta i källaren, fast han var faktiskt här uppe mellan varven och följde med mig ut när Flipp skulle rastas.
Haha..måste ju berätta.. vi var på systemet i går för att köpa present till Roberts kusin Johan.. han fyller 20 år nu den 1/9.
I kassan satt Roberts förra lärare..hon log med hela ansiktet.
Jag tyckte det kändes lite knäppt.. går med min son som bara är 19 på systemet..köper ett flak med öl för att ge till kusinen som fyller 20...haha.. jaja.
I dag så ska jag först med Lovisa & hennes kompis Kristina till badhuset..efter det så är det snabb hemfärd, köra Robert till Johans födelsedagskalas med släkten och.. sedan ska vi till Ikea för att fixa lite saker till bland annat tvättstugan..när vi är färdiga där så är det Nygamla Ullevi som gäller och matchen mellan IFK & Elfsborg.
Spännande!!!
Jag, Lars, Matilda & Lovisa ska hejja på VÅRT lag.
Nu är det dags att packa för badhuset.
Ha en underbar söndag Alla och Var rädda om Er.
Kram