9 mars 2009

Fortfarande ont...

Inte så mycket men det känns *suck* varje gång jag sväljer så sitter något i vägen.

I dag har det varit en lugn dag..förutom ett yrande efter rätt blekmedel till Matildas hår.
Hon har en kompis som pluggar till frisör och Matilda klipper sig hos henne.. i dag fick hon dessutom uppgiften att ta bort den svagt röda färgen som hängt i sedan vi hade en "färgahåret" kväll =)
I vilket fall så blev Matilda jättefin i håret efter att kompisen klippt o blekt.
Här är lugnt nu i kväll.. Lovisa spelar Sims, Matilda är på filmkväll och Robert häckar ute hos sig.
Jag har tittat på Simon & Tomas.. jädrar vilket nice sovrum de fick till i dag..hihi..i en 70-tals villa.. det du Lars.. hihi.
Renovera och fixa känns som en livsuppgift... haha.. kanske skulle söka till TV3 tävlingen...
Byggslaget
Jag har har de senaste dagarna insett att jag ibland ligger låååångt före i jämförelse med andra.. att jag redan har kommit ett steg lite längre i planerandet.. att jag är redo.
Vi får väl se om "andra" också är redo eller om det ska ruvas längre.
Nu ska jag lägga mig på soffan igen en stund.. behöver nog ta en liten huvudvärkstablett känns det som.
Ha en underbar fortsättning på kvällen ni som är vakna.
Kram