4 mars 2009

Rodnar..beröm..och yr i bollen.

Så då var trenattspasset klart *jippi*
Jag måste säga att jag fick röda kinder när jag öppnade ett mail från Mimsan med bloggen 47 miljoner bubblor, Mimsan är reporter på en tidning och hennes ord känns som guld för mig =)
Dessa ord är från mailet som värmde otroligt mycket.
"Jag gillar din ton och ditt förhållningssätt till vardagen i den."
TUSEN TACK MIMSAN!!!
ett mail är på väg med svar på dina funderingar.

I dag har jag iallafall sovit som en stock.. en stooor stock..hihi.

Nu är jag laddad för en tur till de onsdagsöppna Loppisarna här i stan.

Jag behöver inget men tycker det är såå roligt att kika, kolla och vem vet..kanske ligger det något som bara måste hem till mig.

Lovisa har ärvt mammas second hand ådra..Tack & lov =)

Hon följer mer än gärna med och letar roliga saker.

För övrigt så har jag i dag, dammat, lagat till en wook med kyckling och grönsaker..det som väntar är dammsugaren som tittar på mig med onda ögon..den vill uppenbarligen jobba lite med all päls som ligger överallt på golvet..*suck* det är en nackdel med att ha pälsdjur.. de fäller i perioder.

Men det jobbiga glömmer man bort när de kelar, tittar med sin fina ögon.

För övrigt så har vi många planer i luften..mycket kan hända i våra liv framöver..mer än så säger jag inte nu =)

I kväll kommer jag iallafall ligga på soffan och spana på "Arga snickaren", vem vet.. kanske smuttandes på lite vin.

Jag önskar Alla en underbar fortsättning på onsdagen och.. Var rädda om Er.

Kram