8 mars 2009

Svälj & gnäll

Febern känns som om den tagit en paus men inte halsen =( är svullen på vänster sida och det gör ONT!!! att svälja.

Sov ganska hyffsat faktiskt även om jag vaknade i natt och trodde att jag skull kvävas...lite vatten löste det problemet iallafall.
Slutgnällt om halsen.

I går var Matilda med kompisar på Håkan Hellström och hon var helt salig efteråt..hihi. Håkan hade tagit upp deras nalle och kramat den.
Jag låg på soffan, kollade in "andra chansen" och jag begriper verkligen inte hur svenska folket röstar.
I skrivande stund så snöar det på alla håll ute..blåser och är + - 0 grader..
*suck*
Ja..jag vet det är så vid den här tiden på året men jag vill verkligen INTE ha mer snö =(
det räcker nu.
I dag ska jag inte göra något..mer än dricka varmt, tror att jag ska tända i kaminen också..placera rumpan i gungstolen framför, läsa en av de böcker som ligger här o väntar och bara ta vara på mig....

Ha det gott därute och var rädda om Er.
Kram