11 mars 2009

Ny dag, sjukt barn och massa att göra.

Nu får det sluta vara rundgång här..i sjukdomar.
Först Robert..sedan Matilda, jag och nu vart det Lovisas tur.
*Suck*
Jaja.. inte mycket att göra åt men det känns tråkigt att vi inte blir av med det..vi behöver
VÅR!!! VÄRME!!!
Bortsett från detta så ska jag på utvecklingssamtal i dag med Matilda, Robert har körlektion och vi ska på koll igen.
I går så fick jag äran att styla dotterns blogg =)
Hon vet att jag tycker det är kul så..
Varsågod här är resultatet..hihi.. än så länge...
Brödet som jag bakade i går är nästan slut..
-Morsan, du måste baka mer.
Men eller hur..haha..jag älskar ju att baka.
Vi får se.. behöver mer jäst till att börja med.
Nu ska jag njuta av en mugg kaffe iallafall, väcka Lovisa och bädda ner henne i soffan så hon kan ligga och titta på barnprogram..lilla sjuklingen.
Till Er därute..ha en underbar onsdag och så klart..var rädda om Er.
Kram