27 mars 2009

SNÖ!!!!!!

Hm, vet inte vad jag ska tycka om att vakna i dag. *bläää*
Visste var jag förvarnad om att det skulle snöa men att det skulle komma så mycket..NEJ!
Vädergudarna spelar verkligen spratt med oss..haha.
Ena dagen sol, blå himmel och barmark..nästan 5-10 cm snö.
Jag har dessutom ont, jätteont i min höft. =( Det är en gammal arbetsskada som ibland gör sig mer eller mindre påmind och just nu är det mer..har varit så ett tag. *suck* Tror att jag snart får slå en pling till farbror doktorn om en kur antiinflammatoriskt igen. Det är konstigt för jag är röntgad flera gånger och man hittar ingenting..men skam den som ger sig. Jag har googlat lite mer och insett att det kan vara ett muskelfäste vid höftkammen som spelar mig spratt...tror att jag ska ta upp det med läkaren nästa gång.
Nu ska jag iallafall ta min kropp och bädda ner den för jag ska jobba tre nätter denna helgen.
Ha det gott därute och var rädda om Er i "aprilvädret".
Kram