5 mars 2009

Rastlöshetens boning..

Nu kommer en garanterat svammligt inlägg..men det är jag i ett nötskal i dag =)
Jag vaknade klockan halv tio..mycket ovanligt för att vara moi...sömndrucken fixade jag kaffe och plockade ur diskmaskinen.
Hamnade sedan framför datorn och med tanke på att jag just nu har en miljon saker i knoppen så letade jag mig fram till div bloggar och andra sidor som har med inredning att göra....det är en utmaning att se alla underbara hem och alla fantastiska idéer
Jag har redan ett projekt i huvudet..det är att jag precis vet hur vårt hem ska se ut.....hur vårt liv kan vara och vilka projekt vi kan göra tillsammans...när min hjärna jobbar så är det alltid på högtryck..haha.
Jag har många små tankar som jag vill förverkliga..inte ensam så klart.
Jag har många fina saker jag vill dela med mig av..men då gäller det att den som ska dela dem med mig är öppen i sinnet...
Jag vet att när jag väl har landat i något så är det 100% som gäller..oavsett.
Hihi.. sicket svammel.. ;-)
Jag har projekt i knoppen som om de skulle färdigställas..skulle bli helt underbara..perfekta på många sätt..hihi... men jag vet också att det finns de som tvivlar innan de ser resultatet.
Från det till annat... jag har i dag rensat i några skåp, dammat och plockat..borde egentligen tvätta men tror att jag väntar med det till helgen istället.
I helgen ska jag jobba, Matilda ska på Åhaga tillsammans med Sofia & en tjej till.. de ska lyssna på Håkan Hellström =) Vad Robert ska hitta på har jag ingen aning om.. och Lovisa ska mysa med sin far.
Men.. nu är det torsdag och i dag eller rättare sagt i kväll så ska jag & Lars gå på restaurang.. bli lite bortskämda och filosofera över livets små mysterier.
Till Er alla därute.. var rädda om Er och njut av livet här & nu.
Kram