31 mars 2009

Ont, gnäll och fixande.

Först & främst håller jag alla tummar jag kan för Mark & Linda som befinner sig på förlossningen, de åkte tydligen in vid halv sex i morses..med 4 minuter mellan värkarna.
*spännande värre*
Sedan håller jag tummarna för allt annat som behövs hålla tummarna för i dag.
Jag ska försöka trycka i mig lite värktabletter och färdigställa hemmet tills i morgon när mäklaren kommer.
*spännande det med*
Vädret är grått och tråkigt men..det är vår i luften iallafall.
Jag längtar tills jag får hänga ut första tvätten, doften som den får av vårsolen....underbart!!!
När det gäller nya huset så är planeringen i full gång..hihi.. bland det första som ska göras är att bygga en gammal hederlig torkställning, en dörr ska fixas till Roberts rum..och garaget ska målas.
Inne har vi sagt att vi fixar dåliga dagar..men det är ganska färdigplanerat det också..så vi vet vad vi ska göra.
Vi måste dessutom se till att få ordning med ved..den skulle ju egentligen ha fixats nu så den hinner torka ordentligt..men..men..det löser sig nog.
Nu ska jag njuta av en mugg kaffe och hoppas att värktabletterna gör lite nytta.
Ha en underbar dag och var rädda om Er.
Kram