5 maj 2009

Allergi, fotboll och ny visning

Jösses vad mina ögon bråkar med mig...trots att jag tagit Tavegyl så rinner ögonen och kliar så in i ******* =(
Tror jag blir tokig.. men nu har det iallafall regnat så förhoppningsvis blir det bättre i dag.
Vi var på matchen i går.. matchen mellan Elfsborg & IFK..den var bra =) Elfsborg vann med 2-0 och första målet gjorde Mobaeck med en cykelspark..eller en sk bicykletas.. UNDERBART MÅL!!!! Andra målet gjorde Bajrami.
Snyggt jobbat killar!!!!
På Arenan var det näst intill fullsatt 15773 personer..en mycket häftig känsla.
Mitt under första halvlek så ringer mäklaren Ove för att säga att ett flertal vill se om huset en gång till..snabba ryck blev det så i dag klockan 14.00 ska huset visas igen.
Tur att vi inte hunnit börja stöka ner...haha.
I går kom dessutom Kenneth ut med massa flyttkartonger, Kenneth är son till min jobbarkompis Eva och dessutom klasskamrat med Robert..Tusen Tusen TACK för kartongerna och för att jag fick dem hemkörda.
Det regnar i dag, ganska lätt regn men tillräckligt för att ge naturen lite av allt vatten den behöver.
Nu ska jag njuta av en mugg kaffe innan jag kollar över huset inför visningen i eftermiddag.
Jag önskar Alla en underbar tisdag och var rädda om Er.
Kram