22 maj 2009

Från 1860 gram till student!



Tänk för nästan exakt 19 år sedan så födde jag en son som vägde 1860 gram och var 42 cm lång, han fick namnet Robert och om tre veckor tar han studenten..

Älskade Robert ♥

Jag är så stolt..så stolt att du fixat dessa skolår och att du faktiskt gör det med bra betyg!

Du kommer vara så fin i din första riktiga kostym, svart med vit skjorta och din slips i gråa toner!

Jag är stolt att vara din mor och jag är stolt över att ha fått vara din guide i livet..visst jag har gjort fel på vägen men jag är garanterad om att alla rätt överväger felen.

Du har alltid gjort mig stolt..på alla sätt och jag vet i mitt hjärta att jag kan vara ännu stoltare över den person du blivit!!!

Jag har gjort så gott jag kunnat under alla år, funnits där under både träningar, matcher och allt som du gjort under barndomen..att du känt att du alltid haft mitt stöd oavsett vad som hänt.

Det är med tårar i ögonen som jag i dag plockade upp din studentmössa.. för det är stort för en moders hjärta när ens barn tar klivet ut i vuxenlivet efter avklarad skolgång.

Jag vet att det många gånger varit tungt att kliva upp och ge sig av till skolan.. men du har fixat 12 år och det med bravur!!!

Mammas stolthet


♥ Robert ♥

Lycka till min älskade son

Kram