11 maj 2009

Packning, beslut och hyfsad sömn.

Efter en natts faktiskt ganska god sömn utan sömntablett så känns livet ganska okej.
Att packa känns det precis lika okej...många lådor & kartonger blir det...inte överdrivet mycket eftersom vi ju trots allt har rensat ganska mycket.
Men.. tallrikar och glas tar sådan plats.. det går ju inte att packa hur tungt som helst för antingen så går det inte att marklyfta lådan eller så blir den så tung att den verkar gå sönder...haha.
Så det gäller att tänka hur man packar =)
Jag har även efter många vänder gjort ett svårt beslut.. vilket talar jag inte om nu men det har funnits där länge innan jag tog itu med det.
Nu är frågan.. ska jag packa campingprylar i säckar eller i lådor..*hm* det får nog bli i säckar så länge.
Djuren i familjen följer med spänning mina förehavanden kan jag ju säga.. de verkar tycka att matte är komplett koko..hihi.
Solen lyser ute men jag tycker det är kallt, nu ska man ju inte gnälla för det regnar ju faktiskt inte men..jag hade gärna haft några grader varmare ute så dörrar & fönster kunde stå öppet hela tiden.
Näpp.. dags att dricka upp kaffet och fortsätta packandet.
Ha en underbar fortsättning på måndagen och var rädda om Er.
Kram