1 maj 2009

Nyklippt gräs, visning och tur med vädret!

Sitter och njuter av doften från nyklippt gräsmatta..Underbart!
Så..då är det dags, i morgon mellan klockan 11 - 12 så är det visning på mitt hus *snyft* det känns i hjärteroten..både på ett ledsamt sätt men också på ett positivt sätt.
Snart är vi i mål!!!!!
Lars har också visning på sitt i morgon..samma tid så vi får dra till skogs allihop med Flipp.
Robert har klippt gräset, städat sitt lilla hus och varit behjälplig på alla sätt =) Tack min son!
Matilda har packat kläder, städat lekstugan och gjort fint i sitt rum..=) Tack min dotter!
Jag ska koppla av nu en stund sedan blir det en sväng med dammsugaren..och därpå sängen..för jag är jättetrött! Tror inte jag behöver ta någon sömntablett i kväll =)
Efter första arbetsnatten på några veckor så är jag jättetrött..har inte sovit så mycket i dag just bara för att vara supermegatrött när jag väl lägger mig.
Så.. ha en underbar fortsättning på fredagskvällen och var rädda om Er.
Kram