28 april 2009

Mitt lilla hus
Frukostaltanen
I dag vaknade jag ganska utvilad, lite ont i huvudet..men det skyller jag på vädret som var i går kväll..det REGNADE!!!
I dag ska jag till Lotta som är sjukgymnast på Previa, jag har gått mycket hos henne tidigare när jag hade som mest ont i ryggen..nu ska hon få behandla min höft.
Resten av dagen ska jag fortsätta med att sortera, packa och få ordning på kläderna som just nu känns som om de är spridda över hela huset..hihi. Inför fototagningen så fick vi ju plocka undan massa saker och de fick "gömmas" där det fanns plats.
Det är nästan sjukt så mycket bilar det har kört förbi, de saktar in och kör i lusfart. I går kom det faktiskt två kvinnor som parkerade och undrade om de fick titta på huset..men ..jag har bestämt mig innan att ingen får kika innan visningen..den är på lördag.
Tycker det känns jobbigt att ha okända människor som ska spana runt..vi har ju faktiskt saker framme som jag inte vill visa för vem som helst..dessutom så packas det och då ser det rörigt ut.
Nope.. alla som vill kika får kolla på lördag mellan klockan 11-12.
Jag har en fundering till..på min framsida finns en halv syrenhäck..resten kördes sönder för några år sedan när vi fyllde på jord på tomten..nu ser den lilla häcken som finns kvar ganska malplacerad..så tanken finns att ta bort den och flytta ner häcken till slottet istället..får se om alla familjemedlemmar nappar på idén.
Nu är det som vanligt lite kaffe och nyheter på tv som väntar.
Jag hoppas Ni alla får en underbar dag och att Ni är rädda om Er.
Kram