5 april 2009

Söndag igen...

Tiden går fort det är bara så.
I går var vi på premiären i Allsvenskan..Elfsborg - Hammarby 1-1 slutade den.
Elfsborg hade hur många chanser som helst men det ville sig verkligen inte.
Nästa hemmamatch är mot Kalmar..ser med spänning fram emot den. =)
I dag borde jag sova lite för jag ska jobba i natt..men..vi får se hur det går med den saken.
Kenny kommer ut och ska fixa till min el så att luftvärmepumpen slipper vara igång med en förlängningskabel.
Vi ska till nya huset och mäta lite väggar mm..
allt för att få bättre koll på vad som ska vara vart.
Jag ska köra en vända till för att slänga skräp..släpet är fullt och ska lämnas tillbaka i morgon.
I dag är det grått och tråkigt ute..efter flera dagar med sol så blir man besviken när man tittar ut...men..men...det regnar inte just nu iallafall.
I vecka som kommer så ska vi fortsätta packa.. barnen har ju påsklov så det är bäst att passa på =)..de ska få slita..hihi.
Dessutom så fyller jag 41 år..jisses.. fast jag gjorde ett test på facebook..haha.. som visade att jag bara är 34..så det så =)
Nu ska jag ta en sista mugg kaffe innan jag ska starta bilen och köra till sopet.
Jag önskar Alla en underbar söndag..och så vill jag att ni är rädda om Er.
Kram