22 april 2009

Det händer något...

Här har hänt massor de senaste dagarna!

Lars har spikat upp panel i lilla rummet, kapat lister och satt upp dem.

Matilda har målat och burit möbler =) hon fixade även in min säng till stora sovrummet... Robert har burit & burit, släpat lådor åt höger o vänster.
De jobbar hårt mina UNDERBARA familjemedlemmar.
I morgon torsdag kommer mäklaren för att ta bilder inne och då ska allt vara klart..vilket det så klart kommer vara när alla jobbar så för att få det fint.
Matilda ska fixa till lite fina blomsterarrangemang som gör sig bra på bilderna.
Själv så har jag blivit fortsatt sjukskriven..en vecka till på heltid och efter den halvt i fjorton dagar..sömnen börjar bli mer regelbunden och jag sover mer än fyra timmar i sträck..ÄNTLIGEN!
Positivt är att mina prover som de tog på VCT var kanon..de tog ganska mycket provar så det känns bra.
I dag är det 38 dagar kvar till vi flyttar..jisses..vad tiden går!
Det har varit lite stressande i sig att må som jag gjort/gör inför en sådan här stor förändring som flytten innebär men som jag skrivit innan så har min familj varit underbar och stått ut med mig när jag brutit ihop eller när tårarna har börjat rinna bara för att en liten sak inte funkar..de har jobbat hårt för att flytten & försäljningen ska bli möjlig.
TUSEN TACK IGEN!!!!!
Nu ska jag iallafall njuta av lite kaffe, titta på nyheterna på tv och sedan ska jag försöka sortera lite tvätt.
Jag önskar Alla en underbar dag och var rädda om Er
Kram