18 april 2009

Godmorgon..lite för tidigt.

Jag har sovit som en klubbad men vaknade alldeles för tidigt..inte mycket att göra åt.
Sömnen börjar iallafall rätta sig till och jag vaknar inte mitt i natten längre.
I går var mäklaren och fotograferade Lars hus som nu går att se på nätet.
Mäklaren passade också på att fota mitt utvändigt eftersom det var väldigt fint väder.
Nästa vecka kommer han att ta bilder inne hos mig så det är meningen att mitt hus ska ut på nätet till nästa helg.
Lars ska i dag fixa till det lilla sovrummet som inte är helt ok.
Själv ska jag försöka packa lite lådor så jag får bort mycket av mina saker inför fotograferingen.
I morgon får vi tillgång till ett av rummen i det nya huset....bra för då kan det köras ner alla de kartonger som bla Matilda har packat.
Nu ska jag njuta av en mugg kaffe, läsa nyheter på nätet och bara ta det lugnt.
Jag önskar Alla en underbar lördag och var rädda om Er.
Kram