1 april 2009

Första april och två månader kvar...

I dag är det precis två månader kvar tills vi flyttar in i nya huset =)

Spännande men också jobbigt..här ska rensas som attans och packas i lådor.

Har börjat så smått faktiskt..bara att bita i det sura äpplet..haha.
I dag kommer mäklaren för att värdera både mitt & Lars hus.

*spännande*

Måste tacka mina underbara barn Robert & Matilda som i går hjälpte mig med att både fixa o grejja..men även städa upp i Lovisas rum *mutter* som hon hade stökat ner så mycket så att det knappt gick att ta sig in.
Lars & Robert var även en sväng på Lusharpan i går med div möbler som skulle slängas... Tack söta ni.

Ett tack även till Richard som lånar ut sitt släp i några dagar så vi kan köra i skytteltrafik till "sopet"...hihi...det ska verkligen röjjas.

Jag har fortfarande ganska ont i min höft..men har provat att ta Voltaren gel till att börja med..tipset fick jag av en arbetskamrat..Anette. Tack!
Min älskade röda amerikanska bil vill inte starta *snyft* batteriet är nog stenkört..urladdat och går inte att ladda igen.

Från början var ju tanken att sälja den..men nu när vi köpt nytt hus så har vi bestämt att vi ska behålla Chryslern..den är kanon att köra större grejjer med..och det kommer nog bli mycket sådant när vi börjar renovera.


I går när Matilda kom hem från skolan så fick jag en underbar bukett som hon gjort, ett fågelbo med ägg, kycklingar, påskliljor osv.. Underbart vacker gumman.. Tusen tack!

Nu ska jag ta en mugg kaffe och invänta mäklaren.

Ha en underbar dag och njut av livet.
Så klart... Var rädda om Er.
Kram