15 april 2009

Sömn

Jag lyckades sova ända fram till klockan 04.00 utan att vakna en enda gång.
Låg sedan vaken i drygt en timma innan jag somnade om igen..vaknade till vid 07.15.
Känner mig seg men ändå mer utvilad än vanligt.
Nu ska jag ta en stor mugg med hett kaffe, kolla nyheterna på tv och sedan försöka ta itu med disken & diskmaskinen.
Jag tar en sak i sänder.. det jag känner att jag orkar ska jag försöka slutföra..orkar jag inte så ska jag lägga mig en stund, vila och låta kroppen tala om när den är startklar igen.
Jag ska vara super ego..bara tänka på mig själv just nu..så jag hittar tillbaka till mig själv igen.
Till Alla därute....
Det enda som är beständigt är förändringen
Vad vi är i dag kommer av våra tankar igår.... och våra tankar i dag bygger vårt liv i morgon,
Vårt liv skapas i vårt eget sinne.
Var rädda om Er
Kram