26 april 2009

En söndag i april...


Jag somnade som en klubbad i går kväll och vaknade lika klubbad i morses...begriper inte varför det ska vara så..lite varannan dags grej!?


I går morse vaknade jag tidigt och var jättepigg, drack kaffe med grannen i solen och mådde kalas..i dag känner jag mig som en urvriden disktrasa.
Jaja..bara hoppas att jag mår bättre i morgonbitti.
Jag ansträngde mig i går..haha..satt på husvagnspallen och rensade ogräs från min parkering..jisses.
Pallen är perfekt i höjd för en klenis som mig..med ryggont, höftont och en gammal kropp på över 40-år...hihihi..skojjar.
I dag ska jag försöka sortera bland lite kläder så att det ser snyggt ut när de kikar på hyllsystemet under visningen..just nu hänger det både vinterkläder & annat huller om buller.

Matilda ska säkert göra färdigt i rabatterna när hon kommer hem..hon var på fest i går och sover över hos en kompis...Lars hämtade tjejerna i natt och körde dem till kompisen..Tusen Tack darling!!!!
I dag är det lite mulet förresten.. känns nästan konstigt att det inte är klarblå himmel & sol..det har ju varit vädret de senaste veckorna. =)
Nu ska jag iallafall njuta av kaffe och lite tv innan jag försöker få igång min otroligt gamla kropp..haha.
Ha en underbar söndag Alla och var rädda om Er.

Kram