23 april 2009

Sol, tvätt och sömn.

Jippi!!!!
Jag vaknade strax innan klockan 06.00 och kände mig utvilad..detta har inte hänt på jag vet inte när..så skönt.
Har faktiskt satt igång tvättmaskinen så jag kan hänga ut tvätten på tork mellan björkarna..underbart!
I dag ska mitt hus fotas inne och sedan så *poff* kommer det att vara ute på nätet till försäljning..detta är med blandade känslor kan jag lova.
Vi har bott här sedan den 1:a juli 1996 och det är ganska många år..mycket minnen.
Samtidigt så längtar jag jättemycket till vi får vårt nya "slott" där vi kan skapa nya minnen och förhoppningsvis få till det boende som vi vill ha.
Mina barn har fått stå ut med mycket under några veckor nu och jag älskar dem så otroligt mycket för att de står ut med sin knäppa mamma..hihi.
Lars har kämpat han med så klart..men det är en viss skillnad..hihi..han är vuxen.
I dag åker en vän till London.. det är dessutom första gången hon flyger så.. jag önskar dig en underbar resa Suzz!
Nu ska jag njuta av morgonkaffet och se lite nyheter på tv innan jag ska ta mig ut i solen.
Hoppas Ni alla får en underbar dag ute i solen och var rädda om Er.
Kram