24 april 2009

Ingen bil, laga bil? Hus ut på nätet...

Först ska jag gnälla lite.. jag har INGEN bil från måndag *snyft*
Toyotan får körförbud från måndag, är för dyr att laga så den ska skrotas.
Min Chrylser vill ju av någon anledning inte starta så den ska vi försöka få iväg till en verkstad..men under tiden så har jag ingen bil =(
I dag kommer mitt hus ut på nätet.
Jag blev lite full i skratt i går när Ove..mäklaren skulle fota bilder med solen från "rätt håll"..han fick nog 10 bilder kanske på tre rum..sedan var batteriet slut...så efter lite fixande o trixande en timme senare så kom det ut en annan tjej från Svensk Fastighetsförmedling och tog färdigt bilderna.
Så.. i dag trillar det ut och nästa vecka ska det visas upp på FRITIDSHUSMÄSSA i Göteborg och nästa helg är det visning.
Det enda ansträngande jag gör i dag är att tvätta och hänga ut på tork mellan björkarna..Älskar doften av tvätt som torkat ute.
Nu ska jag dricka kaffe och njuta av värme & sol
Ha en underbar dag..
Kram