12 april 2009

Ett inlägg om kroppens signaler.

Min kropp försöker nog säga något
Jag får nog inse att även jag har en gräns..min kropp ger mig ganska tydliga signaler om att nu har den fått nog.
Allt stress med att fixa iordning här hemma inför fototagning och kommande försäljning, min värk sedan tidigare och lite annat som påverkar har gjort att min kropp nu har sagt tydligt STOPP!!!!!
Jag är helt slut, jag sover dåligt, vaknar flera gånger varje natt..kallsvettig.
Min mage är i uppror, tårarna bara kommer helt utan förvarning och jag har ont i precis hela kroppen..armarna känns som blyklumpar och jag blir helt matt bara jag anstränger mig.
Jag känner mig mellan varven som om jag går i dvala, kan inte riktigt ta till mig saker o ting och jag har noll koll..känns det som.
Jag som annars har ganska bra tankar & idéer är nu helt nollställd när jag ställs inför något.
Jag har noll tålamod...ingen som helst koll känns det som, koncentrationen som jag kan ha när något ska slutföras är helt borta.
Min värk i höften som var nästan borta är nu tillbaka med full kraft igen. =(
Jag tror att hela min kropp försöker säga något.....
Dyker jag inte upp här så vet ni iallafall varför nu.
Var rädda om Er
Kram