16 april 2009

En god natts sömn.

I natt har jag sovit 8½ timme i sträck...vet inte när det hände senast.
Det var en mycket konstig känsla att vakna till vid sjutiden och inse att jag INTE har vaknat en enda gång under hela natten.
Jag känner mig just nu som en liten pillertant..tar sömntablett på kvällen för att sova, Diklofenak gånger flera för att bli av med smärtan i höften och dessutom så får jag stoppa i mig allergitabletter för att ögonen inte ska klia... *suck* jag som inte gillar att ta massa tabletter.
Jaja.. hjälper det så får jag ju snällt ta dem =)
Ska bli skönt när jag fått ordentligt ordning på sömnen och inte behöver ta något för att kunna sova..det frestar ju på att dels arbeta natt och inte kunna sova när man behöver.
Jag försöker att göra inte stressa upp mig nu.. att göra saker i min takt..när jag känner att jag orkar och inte för att jag måste.
Jag vill bli mig själv igen!!!!!
En sak är säkert iallafall.. min familj försöker hjälpa mig så gott det går..NI är underbara allihopa!!!
Nu ska jag iallafall ta lite mer kaffe och vakna till ordentligt.
Jag önskar ALLA en underbar dag och var rädda om Er.
Kram