17 maj 2009

Söndag!

I går var det lördag och Lovisa med klasskamrater spelade "Bra Kompis" fotboll på Ryda.
Det var roligt och tur med vädret utan tvekan.. solen sken från en klarblå himmel.
TACK!!! Lena för lånet av benskydd & fotbollsskor.
Efter den fotbollen så var det dags för match på Borås Arena..mellan HBK och Elfsborg..hihi i första halvlek gjorde de gulsvarta 4 mål!!!!
Jag gick på matchen med min mor..Tack för biljetten!! så nu har mor varit på Arenan också =) ska bara få med min far också..hihi.
En sådär match om jag ska vara helt ärlig..ingen större spänning men men... poäng blev det iallafall och de har fortfarande inga förlorade matcher.
Jag ser förresten ut som en panda.. *muttrar* eftersom jag tillbringade större delen av dagen ute med solglasögon på... så vackert så =)
Sitter annars med kaffet i högsta hugg och leker lite med layouten på bloggen.. får se vart det slutar..är sugen på att få den lite mer somrig.
Snart är det dags för flytten.. dagarna rullar på fort och vi lever i kartonger och den röra det innebär..spännande!
Jag längtar verkligen...att få landa i VÅRT nya hem!!!!!
Just nu pågår värvning av hjälp när vi flyttar.. kan vara skönt med bärhjälp när det är allt som flyttas på en gång från två hem.
Tycker det är mer praktiskt att köra hårt en dag och sedan är ALLT på plats och man kan ägna sig åt att sortera & packa upp.
Nu ska jag fortsätta att leka med bloggen & färger så.. Ha en underbar söndag Alla och var rädda om er.
Kram