1 december 2008

Den första dagen i december...

Mitt zinkfat har fått mossa....en mycket enkel dekoration med lite vita stenar. Synd att bilden inte gör arrangemanget rätvisa.

I dag är det iallafall den 1/12 och jag har ont i halsen..igen :( Huvudet känns som en ballong och det är inte utan att jag tror att jag håller på att bli rejält förkyld.. *håller tummarna för att det inte blir så*
I morgon fyller min mor 59 år.... ska överraska med *********** (kan jag ju inte skriva i dag) hihi...
Tanken i dag var att ta mig till stallet.. får se om jag blir piggare med lite alvedon & ipren för annars lär jag nog mest ligga på soffan och gnälla över min stackars kropp.

Nu ska jag iallafall fixa lite te och krypa ner i soffan en stund..kurera och hoppas att jag känner mig piggare vid två när Lovisa kommer hem från skolan.