4 december 2008

Vitt..trött och stugvärme.

Tittar gäspande ut genom fönstret och inser att väderguden åter kommit på att det ska vara vitt vid den här årstiden..*suck*
Blaskigt vitt är det även om buskar & träd är oerhört vackra så kommer dagen garanterat förvandlas till grönt & brunt.
In med lite ved i kaminen..tända en bit tändblock, hälla upp lite kaffe och sedan slappa på soffan.
I min säng ligger Lovisa och sover..hon somnade nog inte förräns klockan var nästan midnatt.
Får se hur hon mår sedan när hon vaknar.
Jag är lite besviken på vädret för jag hade tänkt försöka få iväg lite skräp till Lusharpan..men med tanke på hur mina däck ser ut fram så får jag nog vänta tills det töat ute.
Måste upp till stallet också..hoppas att allt gick bra i går med lillen där..

Nä..dags att njuta lite av stugvärmen, kaffet och vänta på att vädret blir lite bättre här.