12 december 2008

Det snöar..ett drygt dygn kvar...

Här har börjat snöa :) tydligen ska det komma upp till minst 10 cm under dagen..inte illa.

Jag överlevde nattens arbeta tack vare min underbara arbetskamrat Kicki *TACK*

I morgon bitti vid den här tiden så har vi flugit i ca 1 timma och har ca 4½ timmes resa kvar innan vi landar på Gran Canaria *jippi*
Vädret verkar vara lite si & så men värmen ligger iallafall runt 20 grader.
Jag är lite lagom stressad..men det ska nog lösa sig under dagen.
Har småpackande kvar och städet här hemma...tycker om att komma hem till ett städat hem när man varit bortrest.
Fast det är klart.. kissarna är ju hemma så de kan ju stöka ner..haha..Monika kommer kanske att ha full rulle med våra två små odjur.
Flipp ska åka till Evelina & Daniel i kväll..efter att de varit på Luciakröningen med sina hundar som ska köra smålucior i vagn. *LYCKA TILL*

Nu ska jag njuta av kaffe och att värmen stiger i huset eftersom jag eldar i kaminen.

Tjingeling
Jeanette