29 december 2008

En dag...

Så har ytterligare en dag gått och vi närmar oss 2009 med stormsteg...jag har klurat & klurat under dagen.. förhoppningsvis så landar mitt klurande och 25-öringen trillar ner. Hihi.... Men det blir ni varse om när ni öppnar bloggen och mina försök till förändringar.

Dagen i dag innebar bla inköp av en bit svart tyll som jag i morgon ska sy på Matildas nyårsklänning..hon vill så gärna ha tyll..så tyll ska hon få.
Lovisa och jag köpte massa godis, vi fyllde en skål och kan ni tänka.... det är INTE uppätet.
Annars har dagen varit relativt lugn, precis som det ska vara så här i mellandagarna.

Till alla er i vår vänkrets som är sjuka så skickar jag en stor "krya på er kram" och hoppas att ni snart ska tillfriskna.

Själva har vi lyckats klara oss från både förkylningar, magsjuka och annat *Tack o Lov*

Det sprakar mysigt i vår kamin.. skönt nu när det är så kallt ute...lite snö hade faktiskt inte varit fel med tanke på barnens jullov och minusgraderna..men..man får väl vara glad att det inte regnar.

Ja.. just det..jag vill tacka min mor för den fina linnékjolen som jag fått. Tack kära Mor.

*funderar*

Förutom det så vill jag tacka Lars för att han tvättade mina vita soffklädslar.. Lovisa lyckades ju hälla ut julmust i den ena soffan häromdagen. *muttrar* Julmust sätter såååå fina fläckar *muttrar* Men..fläckarna försvann som tur var..annars hade busungen ALDRIG mer fått vara i vardagsrummet med annat än vatten... haha.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och njuta av mitt gosiga duntäcke och ett avsnitt av Bones.

Sov gott och var rädda om Er

Kram