31 december 2008

Sista dagen på 2008


Så var vi då här..den sista dagen på detta året och i morgon är det ett helt nytt år..2009.

Nya utmaningar, ny ålder och nya tag..eller???

I huset råder stillhet..alla sover och laddar batterierna inför den sista dagen på 2008...Matilda ska på fest..det är det vanliga tjejgänget som ska träffas hemma hos Rebecka..laga mat och flamsa *haha* eller ja.. vi får väl se om det inte dyker upp ett gäng pojkar också.
Robert ska vad jag vet så här långt..träffa sina klasskompisar och Lovisa ska följa med mig till jobbet.

Så ser vår nyårsafton ut.

Jag har i dag lyckats fixa till min bloggrubrik *glad* så nu har jag fått till den skrift jag vill ha på bilden.
Nu ska jag vila en stund och sedan försöka ta itu med ett litet röj här hemma.. det behövs av någon anledning.. nu när alla är hemma och stökar ner.

Ha en underbar sista dag på 2008 och var rädda om Er.

Kram