11 december 2008

Gråta eller skratta....

Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta just nu *suck*

Jag fick givetvis inte in någon som kan jobba..så jag jobbar mina timmar.
Nyss skulle jag lägga mig för att sova lite..då kommer Matilda för att tala om att badrummet är fullt med vatten..*suck* upp och torka, stänga av tvättmaskinen som gick osv.
Lade mig igen när jag försäkrat mig om att allt vatten var avstängt.

*plopp*

Ja.. attans..kom jag ju precis på..jag skulle ju lägga ner Lovisas mysbyxor som jag tvättat & torkat. Fram med resväskan..*fan* rent ut sagt..låset går inte upp. *suck* Någon liten tjej har nog när hon pillat lyckats byta kod..*suck*
Tar fram lethermannen och bryter helt sonika upp låset..för jag orkar inte med mer motgångar just nu.

Så..byxorna ligger nu i resväskan och jag försöker vila min väldigt smärtsamma stackars rygg.

Kan någon hålla tummarna för mig nu..att jag får vila en stund och att det inte snöar som attans medans jag jobbar i natt.

Tjingeling från en något trött & irriterad Jeanette