12 december 2008

Om drygt tre timmar så ringer min väckarklocka, mobilen och mina arbetskamrater :) Då ska jag hoppa in i duschen.

Dagen i dag har varit helt kokko..haha.. jag menar det verkligen.

Jag har inte sovit trots att jag jobbat natten mellan torsdag & fredag..men..men, dagen har ändå gått i stormsteg fram.

Lovisa kom hem från skolan vid 13-tiden.. ledsen och tårar i ögonen..hon hade ont i en tand.
När hon var på kontroll för drygt två månader sedan så sa tandläkaren att det var ett litet hål i en mjölktand..men att hon ändå snart skulle tappa den så han gjorde inget. *suck*
Gissa hur dagen slutade.... hon fick åka till jourtandläkaren, dra tanden och dessutom fick hon antibiotika eftersom hon hade en varböld under.
Tur att jag ringde eftersom vi åker till Maspalomas klockan 07.00.
Sedan har vi lämnat Flipp hos Evelina, Daniel och Wilda..han kommer få det sååå bra. TACK SÖTA, GOA & UNDERBARA NI.....
Nu ska jag lägga mig en stund innan klockan blir tre och jag ska upp.

Ha det underbart alla goa människor och var rädda om Er.