10 december 2008

Trött, ont och lagom resfeber...

I dag är det onsdag..och tre dagar kvar tills vi sätter oss på planet till Mas Palomas *jippi* Har dock kollat in prognoserna för lördagen & söndagen där nere..det ska visst regna lite.
Men å andra sidan så regnar det ju inte där som här och det är varmare :) Vi kan ju klara av att göra utflykterna de dagarna så det ska nog inte gå någon nöd på oss.

Däremot så har jag lite nojja för resan..jag har nämligen fått ont i ryggen igen och det var länge sedan nu..som den gjorde sig påmind. Höften har jag haft ont i hela hösten men ryggen är nästan ett år sedan jag kände av så mycket som nu.
Det är bara att hålla tummarna att värmen hjälper till så det onda försvinner fort.

Jag jobbade söndag & måndag och ska jobba på torsdag natt igen..vi har det ganska lugnt på jobbet som tur är för ryggen.

Barnen längtar också till avkopplingen..allas kläder utom Robert är klara och ska bara strykas innan de packas i vår gigantiska väska..haha... den är stoooor men hellre för stor så man får plats med det man köper där nere än att man får sitta på väskan när den ska igen.
Jag har plockat ned..diskmedel, kortlek, Yatzy, värmeljus och första förbandsväskan..ska i dag fixa snabbkaffe och juicepaket mm som ska med.

Nu ska jag iallafall ta lite kaffe innan det är dags för morgonpromenad med Flipp.

Kram så länge
Jeanette