2 december 2008

Grattis Mor!


Ett stort Grattis på födelsedagen önskar jag min mor..som i dag blir 59 år.
Det är mörkt ute, regnar och jag är inte alls sugen på att gå på promenad.. jag känner mig ungefär likadan som i går..småont i halsen, tjock i huvudet och lite småont i kroppen..men det vill INTE bryta ut.
Det är bara att hoppas att det antingen bryter ut nu..snart eller att det bara försvinner..för nu är det bara drygt 1½ vecka kvar tills vi ska åka.

Det börjar bli dags att gå igenom sommarkläderna..se över skor & annat som ska med..kan vara skönt att veta att allt är helt & rent som ska packas..jag hatar att vara ute i sista stund med packning.
I skrivande stund så har katterna race..de jagar varandra som galningar igenom hela huset..hihi...Flipp har placerat sina 25-30 kilo jämte mig i soffan..han tror att han är en yttepytteliten hund...hihi.
Kom på att jag nog inte har visat några bilder på monsterdjuren.. så varsågod här är några....