1 januari 2009

Ny dag, nytt år, nya utmaningar....

Efter en natt på arbetet men massor av fyrverkerier att se så har det blivit ett nytt år..2009.. hur ska man nu komma ihåg det..hihi.. som alltid kommer det nog ta ett tag innan man lärt sig att skriva rätt.
Natten var ovanligt lugn för att vara en nyårsnatt..kan ha berott på kylan..kanske.
Lovisa var ju med mig på jobbet i natt och hon höll sig vaken ända tills strax efter klockan tre..då tuppade hon av i fåtöljen på jobbet..kudde, "Tiger" och filt..sedan sov hon som en stock.
Många av de gamla tyckte iallafall att det var trevligt att se min lilla böna.
Nu ligger bönan i min säng..hon somnade nog med en gång..bara huvudet hade landat på kudden.
Själv ska jag också krypa ner strax..försöka få några timmars sömn.
Jag vill skicka en hälsning till Hanna & hästen Lotta.. hoppas allt går bra med såret.
Jag önskar ALLA en underbar start på det nya året.
Kram