5 januari 2009

Frostvakt, kyla och sömnbrist.

Vi har fortfarande inget vatten men vi överlever då vi har en snäll granne =)
som vi får fylla på våra flaskor hos.
Jag har monterat upp frostvakten i källaren så det ska väl lösa sig efter hand..
den värmer ganska bra och vad jag kan se när jag kryper under huset är att allt ser okej ut och att inga skador finns.. såsom läckande rör eller packningar.

Nu sitter jag i soffan och känner att jag sakta men säkert sjunker längre o längre ner.. hihi..
vilket nog innebär att jag snart somnar.
Matilda och två av hennes kompisar..
Sofia & Rebecka var nere vid vår sjö i dag.. åkte skridskor och fikade med varm choklad..det har varit ett underbart väder här..sol och klarblå himmel, temperaturen har legat runt -8.

Flipp har njutit av solens värmande strålar.




Själv har jag inte gjort så mycket vettigt i dag.. tänker inte göra det heller..faktiskt.

I morgon hoppas jag att jag vaknar tidigt.. pigg & allert så jag kan ta itu med att röja här.

Jag vill passa på att önska alla en underbar kväll och njut av tiden.


Kram