15 januari 2009

Tankar..klockan 05.27

Godmorgon eller något..jag vet, det är tidigt och jag har absolut ingen anledning att vara vaken vid den här tiden..iallafall inte när jag inte jobbar.

Vaken är jag i vilket fall som helst, katterna har fått mat =) och jag intar en mugg kaffe.
Jämte mig på soffan ligger den här pösmunken...


Han spinner som den värsta V6:a. Flipp har parkerat sig precis nedanför mina fötter och Zixten ligger i den andra soffan och spanar läget.

Från djur till förkylning..hihi.

Jag hade ingen feber när jag vaknade..eller det kändes inte så iallafall, huvudvärk däremot..och hostan har kommit *blääää* inte mycket att göra åt..bara bita ihop och vänta tills det är borta, näsan är fortfarande täppt.

Från förkylning till mobil...hihi.

Jag satt förresten och bläddrade lite i min telefon, rensade bilder och hittade då några som jag kände att jag ville slänga ut här..hihi..

Lovisa på RIX FM festival i Göteborg sommaren -08




En latte på stan..sommaren -08



Solnedgång, hav, två bönor i Halmstad..sommaren-08


Ödla upphittad i vår trädgård sommaren -08


Det var det.. nu ska jag dricka upp mitt kaffe, läsa lite nyheter på nätet och sedan väcka Lovisa..får se hur hon mår i dag =( hon sa att hon hade ont i halsen i går kväll.. lite röd var hon iofs..jaja.. vi får se.

Tillägg klockan 06.35

Lovisa är sjuk, hon låter alldeles grötig i rösten och jag har ringt skolan =(


Till Er alla..var rädda om Er och njut av livet.


Kram