2 januari 2009

Fredag & frost.....

Det är så vackert väder ute i dag..solen skiner och det är -6.4 grader... detta fick mig att ta med kameran som Lovisa fick i julklapp.
Mamma måste ju så klart testa den =) eller hur ????
Detta är resultatet av några få bilder som jag tog barfota i foppatofflor... hihi.
Tycker det är kul att testa och att leka med bildprogrammet..att konvertera till gråskala och att lägga till en text.
Iallafall så är det fredag och jag ska arbeta hela långa helgen..tre nätter. Ska bli kul på ett sätt eftersom min arbetskamrat Björn är tillbaka från sin hjärtoperation, pigg & fräsch antar jag..haha.
Annars känns det lite tråkigt att jobba hela helgen..barnen är ju lediga och det känns tråkigt att behöva åka i från dem eller sova hela dagarna..men..men..man ska vara glad åt att man har ett jobb.
Till Er andra som är lediga hela helgen..njut och ha en skön helg..till Er som jobbar..jobba lugnt.
Massor av fredagskramar