4 januari 2009

Minus...med grattis.

Huttrar... -10.9 visar termometern och det kändes i natt.
Jag tycker om kyla men det finns gränser..att ha levt en vecka med värme, komma hem och det slår hem till många minusgrader..det känns i kroppen.
Nästan 30 graders skillnad är mycket =)
Nu är det bara en natt kvar på detta arbetspasset..skönt.. jag känner att det är dags att ta itu med hemmet nämligen, här ser ut som ett slagfält.
Tvättkorgen svämmar över, soffklädseln behöver sättas tillbaka..och inte hänga på torkställningen, div julsaker ska packas ner och våren ska fram.
Jag behöver dessutom ta ett ordentligt röj i Lovisas rum..det ser ut som..ja.. jag har inget bra ord för bomben som slagit ner där...haha.
Nu ska jag iallafall sova men innan dess så..
ETT STORT GRATTIS LARS PÅ DIN 43:E FÖDELSEDAG!!!!!
Godnatt och Godmorgon
Kram