6 januari 2009

Mitt i natten


Här sitter jag och klockan är 01.17..jag är jättepigg *suck*

Jag satte på radion och då jädrar blev det fart..haha.. så nu har jag röjt runt lite.

Kameran åkte fram mitt i allt...

det blev en ny rubrikbild och lite annat smått & gott.

Min första skor



Egentligen borde jag sova men..va fasen... livet är väl till för att levas här & nu, eller?????

Det är liksom bara jag, Zune, Zixten & Flipp som är hemma..eller ja Robert också..men han är ju ute hos sig..i sitt lilla hus.

Matilda sover med gänget hemma hos Sofia, Lovisa är hos Lars..kan det vara därför som friden råder i hemmet..hihi.

Jag ska fixa till det sista och kolla om vi kanske har fått igång vattnet..sedan ska jag nog försöka sova lite så jag inte är fullständigt död i morgon.

Godnatt på Er därute i världen och var rädda om Er.

Kram