14 januari 2009

Lite här & lite där....

Förkylningen har mig fortfarande i ett fast grepp =(
Febern börjar nog ge med sig eftersom den nu på morgon "bara" var 38,5... *jippi*
I går trodde jag att jag skulle svimma..var tvungen att köra Matilda till skolan eftersom det inte gick någon buss i tid.
På väg hem kändes det faktiskt som att jag skulle svimma i bilen.
Näsan rinner ordentligt nu..bra för då åker skiten ut.
Nog om näsor och feber....hihi.

Jag ska börja med att visa vårt förändrade soffbord som jag nu lyckats ta bild på.

Innan var det ett sådant här...

Efter....
Dessutom så hittade jag denna underbart söta krok inne i Matildas rum.


Det visade sig att de testar att göra luffarslöjd i skolan =)
Norpade kroken fort som blixten..och nu sitter den på plats i köket istället.
Tack söta gumman.

Nu ska jag lägga mig på soffan igen, dricka lite varmt och försöka bli av med huvudvärken som börjar göra sig påmind igen.

Ha en underbar dag alla och var rädda om Er.

Kram