8 januari 2009

Gnäll, snöfall, minusgrader och huvudvärk...

Hm.. alltså det snöar som fasen och ändå är det drygt -6 grader ute.
Jag känner mig gnällig men det beror nog antagligen på att jag nyss gick av ett 12-timmars pass och att jag har en dov huvudvärk som inte vill ge med sig.

Hoppas innerligt att jag slipper undan det som alla runt omkring verkar ha drabbats av.... i form av förkylning/ mini variant på influensa.
Jag har varken tid eller lust att ligga sjuk.
Det positiva är att det är otroligt vackert ute...
vitt och fluffigt =)
Lovisa har med sin stjärtlapp till första skoldagen..de får nämligen åka i backen bakom skolan på rasterna.

Kul att kunna utnyttja lite av snön innan den försvinner i regnet..som ska komma.

Flipp hade kul ute innan också.. far runt som en stolle i snön... Sötis Flipp.

Jag är glad för en sak.. jag fick äntligen mina vinterskor på jobbet. =)


Nu ska jag krypa ner i sängen..

förhoppningsvis så kommer jag sova gott och vakna på bättre humör.

Det är en natt kvar innan jag är ledig några dagar.

Natti säger jag och till Er som inte ska sova önskar jag en bra dag.
Kram