24 januari 2009

Snabbis...

En natt avverkad =) Bara två kvar..*jippi*
Dagen i dag har mest tillbringats i sängen..faktiskt sovande...haha. Inte likt mig att sova så gott som jag gjorde fram till 13 ungefär..vaknade till av att någon lagade mat..Matilda hade börjat med projektet steka falukorv och koka makaroner..till viss del assisterad av sin bror.
Söta ungar..mammas hjärtan.
I går när jag skulle till jobbet så var det snorhalt här och jag har inga dubbdäck.. fick låna min granne Monikas bil STORT TACK!!!!!!
så att jag kunde ta mig säkert till arbetet..eftersom Lars glömt bort att jag skulle ha hans bil..han satt på hockey istället.. *mutter*
Jaja.. nu löste det sig ändå.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen..känner att det behövs.
Ha en underbar fortsättning på lördagen!!!
och glöm för allt i världen inte att rösta på Boråskören i kväll!!!! Magnus & co.
Kram