22 januari 2009

Mmm..me like.

Morgonstund med kaffe, laptop och en värmande brasa i kaminen...

Satt och tittade lite i Rustas reklam blad och hittade några tapeter som fann mitt hjärta med en gång.


Jag tycker ju mycket om att blanda svart & vitt, gärna svarta detaljer..vem vet.. mitt sovrum är ju inte gjort något med.

Kanske skulle jag satsa på den översta tapeten på väggarna, en vägg ska få vitmålade råplank...*funderar*

I dag ska Robert äntligen köra igång med sina körlektioner igen..efter ett långt uppehåll så är det på tiden.

Lycka till min SON!!!

I går var vi och spanade in Matilda på hennes praktikplats..mammas duktiga tjej.

Jag är så stolt över henne..så jag nästan spricker.

Lovisa bus..har humör..haha.. om nu ingen redan har förstått det.

I går blev hon såååå arg & ledsen för att hon inte fick köpa en låda med barbiemöbler..vi var på en second hand affär...

Jo..men visst lilla hjärtat..av alla sakerna i lådan så var det en sak som hon inte redan hade..en möbel med tvätt & torktumlare.

Mammas lilla hjärta...lider av habegär.

Jag hittade iallafall en tvättbräda för några få kronor...*jätteglad*

Nu ska jag njuta av friden en stund till innan tvätten väntar.

Ha en bra dag alla..och var rädda om Er.

Kram