23 januari 2009

Snö..snö..jobb..jobb.

Suck.. varje gång som jag ska gå på och jobba helgskift så vaknar jag tidigt på fredagsmorgonen..när jag egentligen borde sova.
Blir inte bättre när man tittar ut i dag och det snöar.
Robert börjar skolan klockan 12 ..vilket innebär att jag måste köra honom in. *suck*
Skitväder..rent ut sagt.
Jag hade inte sagt något om snön hade legat kvar..men den försvinner ju efter någon/några dagar.
Jaja.. nu sitter jag iallafall framför kaminen..känner mig lite smålurig i kroppen...hoppas verkligen inte att det är något nytt på G för det räckte så bra med förkylningen.
Lovisa är på klassresa i dag..hemlig sådan..hihi..Universeum i Göteborg. De har läst om rymden under hösten och i dag ska det projektet avslutas med ett besök på deras rymdutställning.
Nu ska jag iallafall hämta in lite mer ved, lägga mig på soffan och hoppas att jag kan sova någon timma.
Ha en underbar dag alla och var rädda om Er.
Kram