7 januari 2009

Lycka...

Lycka i dag har visat sig på olika sätt..
först en galen hund som blev toklycklig när han kom ut i snön..haha.
Han for runt som en galning i den frusna snön =)
Snön föll i går kväll..sisådär 7 cm och under morgon så har det frusit på..vi har nu i skrivande stund -7.8 grader.
Det var iallafall tydligt att det var riktigt lattjo att komma ut till den riktiga vita världen.
Jag har också fått del av lyckan i dag..
jag har fått tillbaka mitt vatten *JIPPI* i natt så droppade det mycket lite från en av kranarna..men sedan hände inget mer.
Nu för drygt en timma sedan så sa det *skrjksjrk* i kranen och ut kom iskallt vatten.
Skönt för nu slipper jag iallafall att hämta vatten hos grannen, koka vatten för att diska och jag kan kanske tom köra en maskin tvätt.
Lyckan är gjord =)
Nu ska jag försöka sova lite då det väntar ett 12-timmarpass i natt.
Jag önskar alla en underbar dag och var rädda om er.
Kram