30 januari 2009

Ojdå...

På förmiddagen i dag trodde jag att jag skulle svimma...haha..min far ringde från hemtelefonen.
Han var sjuk..i magsjuka.
Gissa vilka som var där i går och hälsade på..jo jag och alla barnen.
*suck*
Bara att hoppas att vi inte åker på det för just nu har jag verkligen inte ork..för mer sjukdomar.
Annars har dagen i dag flutit på..jag har sovit i omgångar och sedan färdats Borås runt..hihi..några varv tillsammans med Lars och sedan även Lovisa...vad vi gjort?
Ja..gissa det om någon kan. ;-)
Jag ska iallafall strax åka till jobbet..känns okej om det inte vore för att det är äckelpäckel väder..drygt -1 och fuktigt = rått väder som går in i märgen.
Jaja..jag jobbar bara en natt så det ska väl gå.
Barnen känns spridda för vinden i dag.. Matilda sover hos en kompis, Lovisa hos Lars och Robert är här hemma.
I morgon är det lördag..ledig sådan så då åker nog vinet fram och lite god mat.
Trevlig fredag och... var rädda om Er.
Kram