13 januari 2009

Aaatjhooooo...

Hm..alltså hur många gånger kan man nysa egentligen????
Jag tror att jag är uppe i hundra nysningar /dag.
Jag har faktiskt ALDRIG nyst så mycket någon gång när jag har varit förkyld som denna gången, jag nyser mer eller mindre oavbrutet.
Förutom att jag nyser så är näsan täppt, jag har feber som pendlar..i dag verkar den vara lägre..fast det beror nog mest på att jag tar lite piller också. Huvudet värker lite lagom hela tiden.
Det enda positiva är att jag faktiskt inte har någon hosta =) än så länge kanske man ska säga.

Jag ska jobba i morgon natt..får väl se hur det går med det..som jag är just nu så är det inte att tänka på att gå på ett nattskift på 10 timmar. *muttrar* Men..men..vi får väl se.

Iallafall så ska Lovisa och hennes klass gå till badhuset i dag, hoppas det går bra för henne och hon inte får fjoll för sig angående att simma nu.
Matilda har sovmorgon.. hon ska vara på skolan mellan 13.30-20.30 i dag.. de skall ha besökskväll för de ungdomar som ska söka under våren.
Robert har en lååång skoldag, han slutar vid 16.00.
Jag ska slappa, försöka tvätta någon mer maskin tvätt och om jag orkar måla en sista gång på soffbordet.
Nu väntar lite nybryggt kaffe, nyheter på tv och en skön soffa.

En liten bild för att påminna om att det faktiskt finns annat väder än det som nu råder.. grått, vått och trist.
Jag önskar ALLA en bra dag och var rädda om Er.
Kram